niedziela, 17 stycznia 2010

Czym kierować się przy wyborze kompresora?

Jak wspomnieliśmy już w poprzednim poście, w sieci znajdziesz ogromną bazę firm, sprzedających sprężarki, a poza siecią istnieje również wiele punktów sprzedaży tego typu urządzeń. Nic dziwnego! Kompresory w dzisiejszych czasach bowiem znalazły szerokie zastosowanie w wielu branżach, jak np. w malarstwie, medycynie stomatologicznej, robotyce, automatyce czy transporcie. Czasami zakup różnego typu kompresora wiąże się nie tylko ze wspomnianą już gwarancją wieloletniej opieki nad urządzeniem, ale również bezpłatna pomoc w montowaniu urządzenia oraz gwarancja. W tym wypadku warto po prostu kierować się ceną produktu, gdyż parametry urządzeń, oferowanych przez większość firm, są bardzo podobne. Jeśli interesuje cię konkretny typ kompresora, to zapraszam już na stronę o określonym profilu branży – samochodowym, malarskim czy inżynierii dźwiękowej. Mój blog ma za zadanie jedynie określić działanie i ogólne zastosowanie kompresorów.

1 komentarz:

  1. Na pewno jeśli zależy Ci na urządzeniu dobrej jakości i solidnie wykonanym warto jest kierować się producentem. Ja mam sprężarki tylko z firmy https://www.aerzen.com/pl.html i jestem z nich bardzo zadowolony. Spełniają wszystkie moje oczekiwania i sa bardzo dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń